onsdag 25. februar 2015

Ikke bare en bestemorblomst

Det sa Blomster-Finn på God Morgen Norge her om dagen, så jeg som liker St.Paulia`n veldig godt er faktisk ikke helt bestemor...*ler*
Grunnen til at den er en av mine favoritt potteplanter er så enkel som at jeg får den til. Den blomstrer lenge, og når den er ferdig med blomstringen tar det ikke så lang til før det kommer nye knopper. Det er så gøy å få det til!


Også minner den meg om min kjære mormor. Ei god og snill dame som jeg savner veldig
Hun hadde mange slike i det ene kjøkkenvinduet sitt og de blomstret igjen og igjen.


Det er en stund siden jeg har hatt noen St.Paulia, men denne kjøpte jeg like før helgen og håper jeg kommer til å ha den lenge. Jeg skal iallfall gjøre at forsøk;)


1 kommentar:

  1. Nydelig farge på St.Paulia'n din :-)
    Minner meg om min mormor også, hun hadde mange av dem.
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥