søndag 20. august 2017

Jordbærsommeren

Sommeren 2017 ble det året jordbærplantene mine virkelig leverte! I år har jeg spiste mange og store bær. Digg!!

Her er noen bilder jeg har delt på Instagram, lisa_mk,  i sommer:












Jeg har ikke så mange planter men pallekarmen har blitt ganske full nå. Noen planter har sin tredje sesong, andre sin første. Noen har jeg kjøpt, andre har "plantet seg selv"
Fuglene er også veldig glad i jordbær så i år måtte jeg skaffe nett, ellers hadde det ikke blitt noen på meg...


Gleder meg allerede til neste jordbærsesong!

♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Hei! Jordbær er veldig godt ja. Jeg kjøpte meg noe som kalles jordbærtårn og som tar liten plass. God avling etter første året, så det var gøy.
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  2. Mmmmm! Så godt ut :-) Jordbær fra egen hage er best ja!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥