fredag 6. mars 2015

Helgebukett

Det er helg! En herlig bukett Germinier og fake gåsunger forteller meg at våren er på vei, og jeg liker det. Ja både buketten og våren!


Gåsungene kjøpte jeg på jobben, Kremmerhuset, i fjor. Og jammen fikk de komme frem igjen i år. Jeg synes de er veldig pene til å være i plastikk så jeg har ikke noe problem med å blande de med disse nydelige gule Germiniene.



Liker du Germinier?Jeg elsker de! Og spesielt de gule. De lyser vår



Med denne buketten ønsker jeg god helg!


Her går det i vårforberedelser. Masse lesestoff ble med hjem i dag. Dette skal jeg kose meg med i helgen, ja og litt håndarbeid da;)


1 kommentar:

  1. Fin vårlig bukett :-) jeg er elsker også gult :-) og de gåsungene var fine da!
    Helgelektyren er i havn ser jeg, ha en fin helg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥