søndag 22. november 2015

Du og jeg og dompapen

Jeg er nok litt svak for dompaper, de er et sikkert tegn på at vinteren er her og at det snart er jul.
De siste dagene har det vært utrolig mange her hos oss, og i dag fikk jeg tatt en del bilder av de.
Jeg sto inne på kjøkkenet og zoomet ganske mye så kvaliteten er nok litt der etter, men jeg synes det ble endel fine.












Kongen av matfatet!



Granhekken er dekket med snø, og i helgen har det vært veldig kaldt. Slikt blir det nydelige bilder av!


Den siste uken har vært preget av sykdom her i huset, men det er jo ganske så typisk for denne årstiden. Nå er formen bedre og jeg er klar for førjulstiden.
Hus og hage skal pyntes, og julegaver skal lages og pakkes inn.

♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Enig med deg, dompapen er koselig å få på fuglebrettet! Den har også kommet til fuglebrettet hos oss :-)

    SvarSlett
  2. Utolig fine de er dompappene...flott bilde du har tatt:)
    Og utolig fin semning i skigards-snø-himmel-bildet!
    Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  3. Wow! Utrolig flotte dompapper og kjempefine bilder :-) Det er langt imellom dompappene her i Valdres, jeg savner dem egentlig litt for de er som du sier litt "julete"
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  4. Så flotte vinterbilder! Julestemning med dompapper! Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  5. Det ble nydelige bilder ja, og den flammende himmelen ble spesielt flott.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥