onsdag 11. mars 2015

Det er vår på kjøkkenet

På kjøkkenet mitt har jeg denne skjønnheten. En Krokus i den fineste fargen


Jeg ser mange som legger ut bilder av krokus de finner i grøftekanter og hager, men her er det fortsatt masse snø så jeg kjøpte meg en! I går var det bare grønne blader i potta, nå ser den slik ut. Er den ikke fin?


Samtidig som jeg kjøpte denne ble også en tulipan med meg hjem. Den har ikke kommet så langt enda, men jeg gleder meg stort. Hvis de på Plantasjen har gjort jobben sin riktig så skal den bli rød.


Fine potta kjøpt på loppis. Jeg er visst litt svak for slike....;)

Påskelilja er fin nå, med mange gule blomster.


Våren er herlig! Og det er enda mye igjen. Nyt!

1 kommentar:

  1. Å, det er godt å få litt vår inne når det snøen fortsatt ligger ute. Lekre krokus :-) Og så blir det spennende å se hvilken farge tulipanene har når de kommer opp ;-)
    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥