mandag 18. januar 2016

Vårblomster

De første vårblomstene har kommet i hus. Er det ikke herlig!?
Det føles veldig lenge til våren, det er -20 her om dagen... Men det blir vår i år også, så det er bare å starte forberedelsene.
Jeg måtte ha Primula....








Og jeg måtte ha tulipaner...






Jula er pakket vekk, støv er tørket og vårblomster er handlet inn. Skulle egentlig ønske vi kunne skru tiden to måneder frem, til påsken.... men det går vel ikke... Vi får fylle tiden med positive ting!
Jeg skal så masse frø, også skal jeg strikke!:)

♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Hei! Så fine vårblomster! Jeg kjøpte to primula i går, for å lokke frem våren :) Å, jeg kom i vårstemning bare av å se på de! Det skal ikke så mye til noen ganger. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Primula er glade vårblomster, og fargene er utrolig lekre :-) Ingen primulaer på meg ennå, men jeg skal nok snart på handletur og da blir det gjerne flere enn en... Lekre farger på dine, vi har nok ganske lik smak vi ;-)
    Flotte tulipaner. Fine bilder med solstrålene som titter inn..
    Jeg tok vare på mine primulaer i fjor og plantet dem i bedet ved drivhuset. Og jammen kom den ene primulaen på sensommeren med nye flotte blomster :-)
    Holder med deg at vi må fylle dagene fram til påske med morsomme ting - som strikking og hekling ;-)
    Ha en fin strikkeuke :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥