torsdag 3. november 2016

Drivved i blomsterbedet

For noen uker siden monterte jeg enda en drivvedstige.


Jeg liker så godt at det blir så tilfeldig det man lager. Og jeg synes fargen på drivveden er nydelig.


Den andre stigen laget jeg i juni, og blogget om den HER


Nå kan Roser og Klematis klatre og kose seg neste sommer. Hvis de overlever vinteren selvfølgelig.... 


Tilslutt må jeg bare vise dere bilde av Fløyelstjerneblomsten som så vidt rakk å blomstre før kulda kom. 


I dag våknet vi til -8. Her er det ikke noe særlig snø, men det er kaldt og fint.

♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Drivved er vakkert, ja,og fin patina i treet! Flotte stativer du har laget :)

    SvarSlett
  2. Drivved er et vakkert materiale. Stigene dine er innmari fine. Har tenkt å prøve å få til noe lignende, men i mangel av drivved skal jeg prøve furugreiner, tror jeg. Inspirerende. Anne

    SvarSlett
  3. Veldig koselig med drivved, flotte stiger.
    Ha en fortsatt fin helg, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  4. Så flotte stiger du lager :-) Og passer veldig godt i bedet ditt :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥