søndag 4. oktober 2015

Lyngkrans

Vi har et fantastisk fint høstvær om dagen og i dag har vi vært på en liten skogstur. Så deilig å bare rusle i mose og lyng i nydelig solskinn, perfekt ullgenser vær;)
Og det ble med både mose og lyng hjem, og noen bær...

Her er resultatet av dagens tur:


En ujevn og pjuskete lyngkrans i de flotteste høstfarger, men den er 100% hjemmelaget.


Så fint det var å sitte på drivhustrappa og lage krans. Slike høstdager må utnyttes og lagres i minneboka.

Idèen til kransen fikk jeg i den inspirerende bloggen LIVS LYST. Her er det tips til flere kranser, bla ser jeg hun har lagt ut en nydelig lyngkrans i dag også:)

Høstfarger altså

Hvis du vil ta en titt på min nye strikkegenser som jeg brukte på turen i dag, så finner du den HER.

God søndag

2 kommentarer:

  1. Så flott krans, den ble kjempefin :-) jeg fikk så lyst til å ta en tur i skogen og kjente et bittelitte stikk av hjemlengsel da jeg så bildene dine nå ;-)
    Ble kjempefin den headingen din også! Ser ordentlig koselig ut i drivhuset ditt :-)
    Ha en fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett
  2. Hei Lisa:)
    Sååå vakker!...tyttebærene skinner jo...med fin hyssing og dine kreative hender...berre lekkert!
    Nå skal jeg legge meg til som følger...gleder meg til å følge deg fast fremover:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥