søndag 18. oktober 2015

Tulipanløkene er i jorden

Ja, i dag har tulipanløkene kommet i jorda! Jeg har aldri gjort dette før, så jeg er veldig spent.


To typer ble det denne gangen for ettersom jeg aldri har gjort dette før så tenkte jeg det var dumt å satse for voldsomt. Blir det vellykket så blir det flere neste år!
Jeg er også veldig spent på om det funker å ha de i pallekarmene eller om de burde vært helt nede i bakken. Det kommer kanskje litt an på vinteren.... Dette vil tiden vise.


Det blir i hvert fall flott i pallekarmen hvis dette blir vellykket.


Nydelig solskinn her i dag så jeg tok med tekoppen og strikketøyet ut på verandaen en tur for å nyte:)
Dere skjønner det, jeg fikk plutselig lyst på en grå strikkepute så da var det bare å finne frem garn og pinner. Bilde under postet jeg på Instagram i dag.


Ønsker dere en fin søndagskveld og en god uke!
Også må jeg bare takk for de hyggelige kommentarene jeg har fått de siste dagene, koselig!

♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Det er alltid spennende å se hva som kommer opp igjen til våren. Jeg har ingen erfaring med å sette løker i pallekarmer, men det ordner seg sikkert:) Jeg har ikke satt så mange tulipaner fordi rådyrene er så glade i dem, men narcisser, perleblomster og krokus får stå. Tulipanene du har valgt ser flotte ut! (Mannen min er søskenbarn med Marianns mor. Mariann er også "stebestemor" til min datters venninne)

    SvarSlett
  2. Spennende! Pallekarmer kan vel funke like bra som krukker tenker jeg, satser på at du får noen flotte tulipaner til våren. Fargene var riktig så lekre :-)
    Har også fått somlet meg til å sette noen høstløker (første gang for meg også..) så det blir spennende å se. Ha en fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett
  3. Va spännande, det är jättekul när de kommer! Lycka till' kram Ewa :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på♥